تبلیغات
دیدنیها - مطالب دی 1392
 
دیدنیها
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : mohamadreza TN
نویسندگان
نظرسنجی
نظرتون درباره اضافه کردن یه نواره چت تو وبلاگ چیه ؟






آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :




چهارشنبه 4 دی 1392 :: نویسنده : mohamadreza TN

1. نان ژاپنی Black Melon 

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

بسته‌بندی بسیار شگفت‌انگیز نان ژاپنی Black Melon انگیزه خرید آن را فراهم می‌کند. دیزاین این محصول مصرف‌کنندگان را مبهوت خلاقیت و طنزآمیز بودن خود کرده و آن را منحصر به فرد و چشمگیر می‌سازد. به گزارش سایت www.packaging.com، اکثریت قریب به اتفاق مصرف‌کنندگان خرید محصولات خاص را به دیگران ترجیح می‌دهند. فقط در کمتر از 3 ثانیه آن‌ها تصمیم به خرید یا عدم خرید یک محصول می‌گیرند. بنابراین بسته‌بندی است که فرد را به سوی خود جذب می‌کند.

2. شربت انرژی‌زای خونی

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

مکیدن خون فقط با این نوشیدنی‌ انرژی‌زا با طعم میوه‌های گوناگون است که شیرین می‌شود. نه فقط این محصول رنگ و غلظت خون را داشته بلکه آرایش تغذیه‌ای این محصول نیز شبیه به همان چیزی است که در رگ‌های ما جریان دارد. شرکت Harcos Laboratories به عنوان تولیدکننده این محصول به رازی از موفقیت در بازار دست یافته که مهجور مانده بود و آن تولید انواعی از غذا و نوشیدنی است که قادر به آوردن فرهنگ پاپ به زندگی مردم باشند. شربت انرژی ترسناک آن‌ها سرشار از آهن، الکترولیت‌ها، پروتئین و کافئین بوده و در قالب یک کیسه خون برای طرفدارن خون آشام‌ها ساخته شده‌اند. این محصول جذابیتی اضافی به هالووین بخشیده و بدون کیسه خون این محصول چنین جذابیتی را حتما نداشت.

3. مداد پنیر پارمسان

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

آژانس تبلیغاتی آلمانی Kolle Rebbe با همکاری لیبل مواد غذایی The Deli Garage مداد پنیر پارمزان را ارائه داد. این ابزار نوشتاری با تصویری جدید با تراشی همراه است که لایه‌هایی از پنیر به ما داده و مغز تیره آن از پستو، فلفل قرمز یا قارچ است. این مداد که جایزه خرس نقره‌ای را برای دیزاین خود دریافت کرده در تعداد محدودی تولید شد که به سرعت به فروش رفت. در اکتبر 2011، The Deli Garage در وبلاگ خود نوشت که شرکت امیدوار است روزی این مدادها را در مقیاسی گسترده‌تر عرضه کند اما در ادامه افزود که رعایت مقررات بین المللی در حوزه‌های مواد غذایی، توزیع و بسته بندی زمان می‌برد.

4. چای چوب لباسی

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

لیبل‌های مختلف Teabag عادت رنج آور انداختن درون یک فنجان را به ما تلقین می‌کنند اما این ایده خلاق مشکل را کاملا حل می‌کند. تازگی پیشنهاد فروش این ایده و کیسه‌های چای به شکل تی شرت با چوب لباس‌هایی با کدهای رنگی مختلف، بعدی جدید به تجربه نوشیدن چای می‌دهد. شکل، تاثیری قدرتمند بر روی ارزش درک شده یک محصول توسط مردم می‌گذارد. به این دلیل یک صاحب کسب و کار فروش شربتی غلیظ در یک بطری، به شکلی خاص و جذاب با هدف تلقین محصولی مدرن و جدیدتر به خریدار را بر می‌گزیند.

5. کلوچه‌ای برای حفظ تناسب اندام

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

این ایده بسته‌بندی خلاق زاییده افکار یک آژانس تبلیغاتی اوکراینی به نام MEX است. یک ورزشگاه دوست دارد تا علاقمندان بیشتری را به سوی خود جذب کند بنابراین MEX با همکاری یک نانوایی فانتزی این کلوچه‌های six pack سرشار از پروتئین را برای عرضه در فروشگاه‌های محلی به وجود آورد. درون هر بسته یک کوپن برای بازدید رایگان از محل تمرین به چشم می‌خورد. تقریبا 3 هزار بسته از این نان در اولین ماه ارائه آن به فروش رفتند که منجر به 658 تلاش رایگان و عضویت 217 فرد جدید در ورزشگاه شد. این همان ایده کسب و کار موثر است که برای فروشگاه‌ها، این ورزشگاه و مشتریان خوب و مفید بود.

6. قرص‌های شکلات

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

شرکت انگلیسی Chocolate On Chocolate این قرص‌های خوشمزه را در جعبه‌های دارو با برچسب "دکتر ولخرج" ارائه داد. با سی قرص در یک جعبه، شرکت معتقد است که این قرص‌ها یک ایده کادویی درخشان برای دوستان بیمار و عاشقان دیوانه شکلات به شمار می‌روند. بهترین قسمت این موضوع این است که شما می‌توانید بیش از دوز روزمره توصیه شده مصرف کنید. قابل استفاده در شیر یا شکلات تلخ، این قرص‌ها حتما حال افراد را بهتر می‌کنند. اگر قرص‌ها در بهبود حال بیماران موثر واقع نشد، هدیه‌های دیگر شرکت شامل جعبه کمک‌های اولیه مجهز به چسب زخم، دماسنج و دیگر ابزارهای شکلاتی نیز می‌شوند.

7. پاپ کورن‌های غیر عادی

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

دیزاینر فنلاندی یک شرکت متخصص در حوزه دیزاین به نام آنی نیکانن این کاسه‌های پاپ کورن غیر عادی جذاب را طراحی کرده که نیاز به دست بردن در یک کیسه پاپ کرن چرب ویژه قرار دادن در مایکروویو را برطرف کرده و با کلاسی بالا رضایت مصرف کننده را در پی دارد. با افزودن قابلیت‌های یک بسته‌بندی و کششی اضافی محصول خود را از همیشه با ارزش‌تر کنید. یک شرکت تولیدکننده چیپس ایرلندی به نام Boxerchips نیز کیسه‌هایی از چیپس را ارائه کرده که قابلیت تبدیل به کاسه‌هایی برای پذیرایی را دارند.

8. مولتی نودل‌های پاستا

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

ایده خلاق دیگری که شرکت The Deli Garage آن را ارائه داده جعبه ابزار عالی پاستا است. این پاستاها توسط یک کسب و کار خانوادگی در اتریش عرضه شده و پاستاهای ساخته شده از سمولینا و تخم مرغ ارگانیک به شکل‌های مختلف، فقط منتظر آن هستند تا با سس‌های خوشمزه ترکیب شوند. این محصول جالب و متفاوت جذاب بوده و هدف The Deli Garage نیز به روشنی همین موضوع بوده است. با انجام این کار The Deli Garage آشپزی را جالب و شاید مردانه‌تر نیز می‌کند.

9. پودینگ‌هایی در قالب پوسته تخم مرغ

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

با استفاده از پوسته‌های تخم مرغ، نانوایی How Sweet Bakery در تایوان بسته بندی محصولات خود را خلاق کرده و ضمن حفظ محیط زیست ظرفی مناسب برای پودینگ‌های تخم مرغی خود ارائه داده است. از لحاظ بصری، نتیجه جذاب و لذت بخش است. تحقق ایده بسته‌بندی در قالب پوسته‌های تخم مرغ برای شرکت کار برد. آن‌ها باید دستگاه خاصی را پیدا می‌کردند تا بتواند بدون ضربه زدن به تخم مرغ‌ها، قسمتی از بالای آن‌ها را بردارد. به خاطر حفظ کیفیت بالای محصولات، تخم مرغ‌ها باید از مرغ‌هایی به دست می‌آمد که 350 تا 500 روز عمر کرده بودند. در سه سال اول تولید این محصول، How Sweet Bakery بیش از 42 میلیون پودینگ تخم مرغ را به فروش رساند.

10. پنیر توفو Typo

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

بچه‌ها سوپ‌های پخته شده از حروف الفبا را دوست دارند اما چرا نباید بزرگ‌ترها نیز عاشق پنیرهای توفوی الفبایی شوند؟ دانش آموزی به نام جین ماکسیم لندری ایده بسته‌بندی خلاق پنیر رتوفوی خود را در کلاس محقق کرد. این ایده برای پر فروش شدن پنیرهای توفوی نسبتا بی‌مزه و کسل کننده موثر واقع شد. جهان تبلیغات معتقد است یک بسته‌بندی برجسته و منحصر به فرد می‌تواند واقعا توجه مردم را به سوی خود جذب کند.

11. نان کوتوله‌ای

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

این نان کوتوله‌ای فریبنده ساده اما موثر بوده و توضیح می‌دهد که ایده‌های بسته‌بندی خلاق لزوما نباید پیچیده یا پر هزینه باشند. حقه به کار رفته در آن باید جذاب باشد اما متمایز بودن به کارمان دقت و ظرافت می‌بخشد. برخی مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند که محصولاتی با بسته‌بندی جسورانه، موثرتر از رقابتی خسته‌کننده هستند. به این ترتیب با وجود صرفه‌جویی در هزینه‌ها نتیجه آن بر روی فروش بلند مدت تاثیر می‌گذارد.

12. قرص نعناع اصل

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

این دیزاین خلاق نه تنها با کلمات بازی کرده بلکه قرص نعناع را با هنر طنز پردازی دیزاینر در هم می‌آمیزد. شاید مقایسه این محصول با پول با هدف افزایش ارزش قرص‌های نعناع نزد مصرف‌کنندگان انجام شده باشد. بسته‌بندی نیز باید به اندازه خود محصول جالب و لذت بخش باشد. دیزاینر معروف کوری اتزکورن مسئول ایجاد این دیزاین قرص نعناع منحصر به فرد بوده و می‌گوید که این قرص‌های نعناع تازه به دست آمده از بانک مرکزی آمریکا در دو طعم دلپذیر ارائه شده و حس سرمایه‌داری درون شما را ارضا می‌کند.

13. نوشیدنی Gatorade 

خلاقانه‌ترین دیزاین‌های بسته‌بندی مواد غذایی

این می‌تواند کاملا گول زننده به نظر برسد که می‌توانید با در دست گرفتن یک بطری تا خط پایان با حداکثر سرعت بدوید. با به یاد داشتن این موضوع در ذهن، یک دیزاینر اهل لندن به نام کادو گومز با راه حلی مفید برای Gatorade به میدان آمد. این بطری با حمل آسان حاوی پیام امکان انتقال قدرت و در ضمن برندسازی برای Gatrode نیز بود. این کار فورا نتیجه داد.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




لیموناد ICY 





نوشیدنی Guinness Dark 





محصول طلایی
میوه پرتقال، یک سمبل در جشن سال نو ژاپن می باشد. آن ها کلمه "طلا" را برای این میوه به کار می برند و در سال 2011 که سال خرگوش بود، پرتقال ها را در بسته بندی هایی به شکل هویج قرار دادند. این نشانه محصول طلایی سال می باشد. در واقع زمانی که این بسته ها را به مشتری می دهند، برای او آرزو می کنند که سالی پر از موفقیت و سود داشته باشد.





پیراهن های Standard 
از آن جایی که این طرح بسته بندی بسیار جمع و جور است، مغازه دار با چیدن آن ها در قفسه، ظاهر مرتب و منظمی ایجاد می کند. زمانی که مشتری بخواهد یکی از این پیراهن ها را تست کند، بسته بندی آن به آسانی باز می شود و در صورت عدم تمایل به خرید، می تواند با کمک راهنمای داخل جعبه، آن را دوباره تا بزند. به طوری که مانند روز اول به نظر برسد.





Spicemode 
این یک برند در زمینه محصولات غذایی بین المللی با کیفیت بسیار ویژه است. تمرکز Spicemode بر روی محصولات طبیعی، دست چین و سالمی است که با چاشنی های خوشمزه ای مانند ادویه کاری هندوستان خوش طعم شده اند.






Proactiv 
این بسته بندی برای محلول های ضد جوش و آکنه صورت طراحی شده است. این بطری های جدید، با ظاهر بسیار جذابشان که متفاوت از محصولات دارویی معمولی است، برای جذب مشتریان جوان طراحی شده اند. این طراحی یک فرایند سه مرحله ای بسیار ساده را نشان می دهد و اعداد روی بطری ها نشان می دهد که هریک از این مراحل وابسته به یکی از قطعات پازل است. باید آن ها را کنار هم چید و از استفاده آن ها نهایت لذت را برد.





3cows 2cats 
این نوشیدنی با 4 طعم مورد علاقه کودکان به بازار عرضه شده است: موز، توت فرنگی، وانیل و شکلات. به دلیل فضای محدود بسته بندی، تصمیم گرفتیم برای هر طعم، از یک شخصیت کارتونی و برای طعم شکلات، از دو گربه استفاده کنیم.





Delices de Michele





آبمیوه های Petit Natural 
این بسته بندی های فانتزی و زیبا که قابل جمع آوری نیز هستند، برای بچه ها طراحی شده اند. بسته بندی های مقوایی و بطری ها طوری هستند که کاملاً قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت می باشند.






Pureza Aga




پاستیل های میوه ای Froot Loops





ZEST 
این یک نوشیدنی کم کالری میوه ای است که با قند طبیعی شیرین می شود و برای مشتریانی طراحی شده که به سلامتی خود اهمیت می دهند. این بسته بندی با مواد کاملاً طبیعی ساخته شده و دارای هیچ ماده نگهدارنده، رنگ و بوی مصنوعی نیست. این نوشیدنی با میوه های آنتی اکسیدان بسته بندی می شود و هم سالم است و هم خوشمزه.





COMON SAVA 
این بسته بندی زیبا از کشور فرانسه است. با اندکی بررسی متوجه می شویم که از نظر ادبی، این عبارت به معنای "جغد" است که با قهرمان اصلی این طرح کاملاً متناسب می باشد.





شکلات های دست ساز Cocoville  






Aurum 
این برند یک محصول آرایشی بهداشتی است که بر روی محصولات طبیعی و سالم تمرکز دارد.





E.oliva 
دست ساز بودن در بسته بندی، به معنای استفاده از مواد اصیل، که به طور رسمی و مفهومی وابسته به اصل و سرچشمه آن محصول و وابسته به ابزار و فرایند ایجاد محصول هستند، می باشد. استفاده از کاغذ، مفهوم طبیعی بودن را به محصول می دهد. این معمولاً به همراه یک حاشیه دوزی دستی با کیفیت است. این نوع بسته بندی از زمانی مورد توجه قرار گرفت که بحث سازگاری با محیط زیست به میان آمد. به همین دلیل است که در این بسته بندی از هیچ ماده چسبناک و مخرّبی استفاده نشده است.





MidNight Drinks 
این محصول، ایده منحصر بفردی را برای مصرف نوشیدنی های ترکیبی پیشنهاد می دهد. با استفاده از یک سیستم ساده شامل یک ظرف و یک لرزاننده می توان این کار را انجام داد. هدف طراحان، ایجاد تغییرات اساسی در درست کردن این گونه نوشابه ها بوده است. محصول این روش به طور تعجب آوری با کیفیت و خوش طعم است.




ماست Yollibox 
این محصول برای بازار سوئد تولید شده است. از آن جایی که این بسته بندی با مواد کاملاً طبیعی ساخته شده، بسیار سالم بوده و بهتر از بستنی و شربت های سوئدی است. این محصول در بسته های منحصربفردی قرار داده می شود و شباهت هایی به جعبه های چینی دارد.





Burnt Sugar





Coffee Bean and Tea Leaf 
منظور ما برّاق، نیرو بخش و ابتکاری بودن است. بزرگترین چالش در طراحی این بسته بندی این بود که نشان دهیم این محصول، چای یخ زده در یک قوطی است و حاوی کربنات نمی باشد. 





Beanies The Flavour Co 
این برند، ارائه دهنده انواع قهوه با طعم های مختلف است. 





کف صابون بهداشتی
در این طرح از فونت های زیبا و فانتزی به همراه اجزاء ظریف دیگری استفاده شده است. طرح های تک رنگ، راه حل خوبی برای شروع کار در بازار نیستند، ولی نشان می دهند که شرکت سازنده از مواد اولیه خالص و طبیعی در محصولات خود استفاده می کند.





لوازم آرایشی Marc Jacobs 
این معروف ترین برند خرده فروشی لوازم آرایشی بهداشتی است. 







روغن زیتون Razatusa 
این یک برند کروات در زمینه تولید روغن زیتون خالص است. لوگوی برند شامل حرف "R" بزرگ است که شامل زیتون و برگ می باشد. برچسب بسته بندی توسط خود تولید کننده طراحی شده است و به آسانی قابل چسباندن به بطری می باشد.




Femme Natural Boost 
ظرافت و استقلال، کلمات کلیدی در تولید این برند بوده که شامل طرح بسته بندی گرافیکی است. در تجاری سازی محصول، مایلیم نگرش و اعتماد بنفس خود را نشان دهیم. بدین گونه می توانیم محصول را متمایز و منحصربفرد کنیم. با استفاده از رنگ های غنی و روشن به همراه فونت دست نویس، قوطی محصول حالتی به خود گرفته که در عین زیبایی، جلف هم به نظر نمی رسد.





Celebrity Matches 
طراح این بسته بندی، از بازی هایی که با کبریت انجام می داده برای طراحی الهام گرفته است.







Beehive 
این صبحانه فوری برای بچه ها تولید می شود. استراتژی بازاریابی برمبنای تحلیل و آنالیز موادی که برای صبحانه مصرف می شوند قرار دارد. این محصول دارای طعم های متنوعی است. بسته بندی خاص و زیبای این محصول، آن را از رقیبانش متمایز کرده است.




بستنی Mova  
این یک برند انگلیسی در زمینه تولید بستنی است. این بستنی از بهترین مواد اولیه و با طعم های متنوع تولید شده و دارای بسته بندی شیک و زیبایی است.





یک بسته بندی سالم و قابل بازیافت برای لامپ





آب معدنی Nika 
این آب معدنی در بسته بندی هایی به شکل بطری های قابل بازیافت در سرتاسر دنیا توزیع می شود.







نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :





Cook
این برند، تولید کننده بسته های مواد غذایی سالم و خوش پخت در مونته ویدئو، اروگوئه می باشد. برای آماده کردن غذای هر بسته، فقط چند دقیقه زمان لازم است. لازم نیست در آشپزی ماهر باشید، زیرا هر بسته دارای دستور پخت گام به گام، مواد اولیه و جزئیات آماده سازی می باشد. 
طرح بسته بندی این مواد غذایی شامل طرح ها و رنگ هایی است که تازگی محصول را نشان می دهد.





Sticky Paw Molasses
امروزه شیره و شهد گیاهی از فهرست چاشنی ها خارج شده و فقط در منزل مادربزرگ ها یافت می شود. برای جذاب تر کردن این محصول برای جوانترها، برچسبی برای آن ها طراحی شده است. برای هریک از انواع شیره ها، حیوان موذی متفاوتی به تصویر کشیده شده است.




Dog Days
در سال 2012، یک کارآفرین خلاق 19 ساله، پروژه طراحی برند و بسته بندی محصول را برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات به حیوانات خانگی پذیرفت. با پیشرفت نام برند، این طرح نیز برای بسته بندی مورد استفاده قرار گرفت. این طرح قطعاً برجسته و چشمگیر می باشد. این طرح، جذابیت زیادی به محصول داده است که توجه مشتری را به خود جلب می کند.




سس تند Hugo's
این پروژه ابتکاری اخیراً آغاز شده است. برای طراحی برچسب، از یک دیدگاه تشبیهی استفاده شده است. برای نشان دادن طعم ملایم، یک چوب کبریت بر روی برچسب ترسیم شده و با تندتر شدن طعم آن، آتش اردوگاهی، آتش جنگلی، مواد منفجره و صاعقه بر روی برچسب ترسیم شده است.




روغن زیتون LIA 
این طرح بسته بندی برای روغن زیتون خالص LIA طراحی شده است. لوگوی برند به روش سنتی برمی گردد و به تولید روغن زیتون اشاره دارد. با تکرار لوگو، پترنی تشکیل شده که طرح بسته بندی را شکل می دهد. این طرح، نشان دهنده فرهنگ غنی و پرباری است.




3Dutch Farmers
این نام برای یک محصول بین المللی طراحی شده است. این طرح شامل یک بوته گل لاله به شکل چیپس می باشد که بر قابل اعتماد بودن و طبیعی بودن محصول تأکید دارد. خود محصول نیز از داخل پلاستیک شفاف پیداست.




شکلات Jealous 
این شکلات ها آدامسی و ژله ای بوده و بدون ژلاتین، رنگ های مصنوعی و مواد افزودنی تهیه شده اند. پس صددرصد گیاهی و بدون قند و پر از آب میوه های طبیعی می باشند. 




Crown Maple Sugar
این شربت با تکنولوژی پیشرفته ای تولید شده و طبیعی و بسیار خالص می باشد. طرح بسته بندی آن منحصر بفرد بوده و بیان کننده ویژگی های محصول می باشد.




La Michoacana
این لوگو با تلفیق طرح قدیمی با طرح های جدید ایجاد شده است. شکل و تایپوگرافی دایره ای، بسیار جالب و جذاب هستند. با استفاده از این شکل و رنگ ها، طرحی خلق شده است که آن برند قدیمی را با عصر مدرن امروزی تطبیق داده است.




¡Cho!
این محصول نیازمند این بود که متفاوت بوده و جایگاه بالایی در بازار داشته باشد. برای این کار، نیاز به یک طرح منحصربفرد بود که محصول را برای مشتریان مشکل پسند، جذاب و چشمگیر نماید.




Goodwin Field
با پیشرفت و ارتقاء برند، این پروژه سفارش داده شد تا یک استراتژی برای جلوگیری از هدر رفتن قوطی توپ بیسبال باشد. لوگوی این برند الهام گرفته شده از طرح های قدیمی است. مردم می توانند از این جعبه ها برای نگه داری توپ بیسبال و یا حتی قرار دادن آجیل و شکلات استفاده کنند. گاهی اوقات توپ های امضاء شده توسط بازیکنان در این قوطی ها قرار گرفته و به تماشاچیان داده می شود. هدف این پروژه، افزایش وفاداری به همراه ارتقاء برند می باشد.




صنایع غذایی Fetch Island




Manitoba Harvest
با طراحی و استفاده از این بسته بندی، برند مورد نظر به سرعت رشد یافته و به موفقیت چشمگیری رسید. این برند به همراه طرح زیبای بسته بندی آن، باعث می شود مشتری تمایل به مشاهده و بررسی محصول پیدا کند.




Two Hands
این برند، تولید کننده و توزیع کننده انواع نان صنعتی محلی می باشد. این طرح، از تابلوی سیاه رنگ نانوایی های نیوزیلند الهام گرفته شده است. تایپوگرافی استفاده شده در این طرح نیز بسیار تأثیرگذار می باشد و به ارزش این طرح می افزاید.




Wxing Kara




Nola's




Piper's Crisps




Domino’s Handmade Pan Pizza




Stories of Greek Origins
این برند، تولید کننده محصولات غذایی در یونان است. این طرح براساس سنت و آداب و رسوم یونانیان طراحی شده است. این طرح از اجزاء تصویری و تم رنگی شامل 3 رنگ تشکیل شده است.




In Good Health
این برند، تولید کننده غذای صبحانه برای مشتریان متوسط می باشد. امروزه، بسیاری از مردم نگران سلامتی خود هستند. با این طرح جذاب، مواد غذایی مقوی و بسته بندی آسان بازشو، مشتری سریعاً به این محصول جذب می شود.




Hell’s Mouth
این برند، نام یک رستوران افسانه ای است که برای آن هایی ساخته شده که استیک با سس را ترجیح می دهند. 




Generious
در این طرح بسته بندی، برای هریک از طعم ها، یک شخصیت در نظر گرفته شده است.






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :





بسته بندی غذای رستوران




مواد غذایی The Store




بسته بندی بستنی




بسته بندی SteamPunk




بسته بندی های کاغذی با طرح حیوانات





بسته بندی قرص




پوتین های Fisherman




بسته بندی آبمیوه های طبیعی




بسته بندی آب پرتقال




بسته بندی کرم دست و صورت




بسته بندی آبمیوه




بسته بندی میوه





بسته بندی به شکل الماس




آب پرتقال Pucko




یک طرح بسته بندی هدیه 




بسته بندی چای Hanger




بسته بندی تخم مرغ






یک طرح بسته بندی خلاقانه




بسته بندی لامپ




بسته بندی قهوه




یک طرح بطری برای نوشیدنی






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :






( کل صفحات : 3 )    1   2   3