تبلیغات
دیدنیها - بسته بندی زیبا و الهام بخش
 
دیدنیها
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : mohamadreza TN
نویسندگان
نظرسنجی
نظرتون درباره اضافه کردن یه نواره چت تو وبلاگ چیه ؟






آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :




لیموناد ICY 





نوشیدنی Guinness Dark 





محصول طلایی
میوه پرتقال، یک سمبل در جشن سال نو ژاپن می باشد. آن ها کلمه "طلا" را برای این میوه به کار می برند و در سال 2011 که سال خرگوش بود، پرتقال ها را در بسته بندی هایی به شکل هویج قرار دادند. این نشانه محصول طلایی سال می باشد. در واقع زمانی که این بسته ها را به مشتری می دهند، برای او آرزو می کنند که سالی پر از موفقیت و سود داشته باشد.





پیراهن های Standard 
از آن جایی که این طرح بسته بندی بسیار جمع و جور است، مغازه دار با چیدن آن ها در قفسه، ظاهر مرتب و منظمی ایجاد می کند. زمانی که مشتری بخواهد یکی از این پیراهن ها را تست کند، بسته بندی آن به آسانی باز می شود و در صورت عدم تمایل به خرید، می تواند با کمک راهنمای داخل جعبه، آن را دوباره تا بزند. به طوری که مانند روز اول به نظر برسد.





Spicemode 
این یک برند در زمینه محصولات غذایی بین المللی با کیفیت بسیار ویژه است. تمرکز Spicemode بر روی محصولات طبیعی، دست چین و سالمی است که با چاشنی های خوشمزه ای مانند ادویه کاری هندوستان خوش طعم شده اند.






Proactiv 
این بسته بندی برای محلول های ضد جوش و آکنه صورت طراحی شده است. این بطری های جدید، با ظاهر بسیار جذابشان که متفاوت از محصولات دارویی معمولی است، برای جذب مشتریان جوان طراحی شده اند. این طراحی یک فرایند سه مرحله ای بسیار ساده را نشان می دهد و اعداد روی بطری ها نشان می دهد که هریک از این مراحل وابسته به یکی از قطعات پازل است. باید آن ها را کنار هم چید و از استفاده آن ها نهایت لذت را برد.





3cows 2cats 
این نوشیدنی با 4 طعم مورد علاقه کودکان به بازار عرضه شده است: موز، توت فرنگی، وانیل و شکلات. به دلیل فضای محدود بسته بندی، تصمیم گرفتیم برای هر طعم، از یک شخصیت کارتونی و برای طعم شکلات، از دو گربه استفاده کنیم.





Delices de Michele





آبمیوه های Petit Natural 
این بسته بندی های فانتزی و زیبا که قابل جمع آوری نیز هستند، برای بچه ها طراحی شده اند. بسته بندی های مقوایی و بطری ها طوری هستند که کاملاً قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت می باشند.






Pureza Aga




پاستیل های میوه ای Froot Loops





ZEST 
این یک نوشیدنی کم کالری میوه ای است که با قند طبیعی شیرین می شود و برای مشتریانی طراحی شده که به سلامتی خود اهمیت می دهند. این بسته بندی با مواد کاملاً طبیعی ساخته شده و دارای هیچ ماده نگهدارنده، رنگ و بوی مصنوعی نیست. این نوشیدنی با میوه های آنتی اکسیدان بسته بندی می شود و هم سالم است و هم خوشمزه.





COMON SAVA 
این بسته بندی زیبا از کشور فرانسه است. با اندکی بررسی متوجه می شویم که از نظر ادبی، این عبارت به معنای "جغد" است که با قهرمان اصلی این طرح کاملاً متناسب می باشد.





شکلات های دست ساز Cocoville  






Aurum 
این برند یک محصول آرایشی بهداشتی است که بر روی محصولات طبیعی و سالم تمرکز دارد.





E.oliva 
دست ساز بودن در بسته بندی، به معنای استفاده از مواد اصیل، که به طور رسمی و مفهومی وابسته به اصل و سرچشمه آن محصول و وابسته به ابزار و فرایند ایجاد محصول هستند، می باشد. استفاده از کاغذ، مفهوم طبیعی بودن را به محصول می دهد. این معمولاً به همراه یک حاشیه دوزی دستی با کیفیت است. این نوع بسته بندی از زمانی مورد توجه قرار گرفت که بحث سازگاری با محیط زیست به میان آمد. به همین دلیل است که در این بسته بندی از هیچ ماده چسبناک و مخرّبی استفاده نشده است.





MidNight Drinks 
این محصول، ایده منحصر بفردی را برای مصرف نوشیدنی های ترکیبی پیشنهاد می دهد. با استفاده از یک سیستم ساده شامل یک ظرف و یک لرزاننده می توان این کار را انجام داد. هدف طراحان، ایجاد تغییرات اساسی در درست کردن این گونه نوشابه ها بوده است. محصول این روش به طور تعجب آوری با کیفیت و خوش طعم است.




ماست Yollibox 
این محصول برای بازار سوئد تولید شده است. از آن جایی که این بسته بندی با مواد کاملاً طبیعی ساخته شده، بسیار سالم بوده و بهتر از بستنی و شربت های سوئدی است. این محصول در بسته های منحصربفردی قرار داده می شود و شباهت هایی به جعبه های چینی دارد.





Burnt Sugar





Coffee Bean and Tea Leaf 
منظور ما برّاق، نیرو بخش و ابتکاری بودن است. بزرگترین چالش در طراحی این بسته بندی این بود که نشان دهیم این محصول، چای یخ زده در یک قوطی است و حاوی کربنات نمی باشد. 





Beanies The Flavour Co 
این برند، ارائه دهنده انواع قهوه با طعم های مختلف است. 





کف صابون بهداشتی
در این طرح از فونت های زیبا و فانتزی به همراه اجزاء ظریف دیگری استفاده شده است. طرح های تک رنگ، راه حل خوبی برای شروع کار در بازار نیستند، ولی نشان می دهند که شرکت سازنده از مواد اولیه خالص و طبیعی در محصولات خود استفاده می کند.





لوازم آرایشی Marc Jacobs 
این معروف ترین برند خرده فروشی لوازم آرایشی بهداشتی است. 







روغن زیتون Razatusa 
این یک برند کروات در زمینه تولید روغن زیتون خالص است. لوگوی برند شامل حرف "R" بزرگ است که شامل زیتون و برگ می باشد. برچسب بسته بندی توسط خود تولید کننده طراحی شده است و به آسانی قابل چسباندن به بطری می باشد.




Femme Natural Boost 
ظرافت و استقلال، کلمات کلیدی در تولید این برند بوده که شامل طرح بسته بندی گرافیکی است. در تجاری سازی محصول، مایلیم نگرش و اعتماد بنفس خود را نشان دهیم. بدین گونه می توانیم محصول را متمایز و منحصربفرد کنیم. با استفاده از رنگ های غنی و روشن به همراه فونت دست نویس، قوطی محصول حالتی به خود گرفته که در عین زیبایی، جلف هم به نظر نمی رسد.





Celebrity Matches 
طراح این بسته بندی، از بازی هایی که با کبریت انجام می داده برای طراحی الهام گرفته است.







Beehive 
این صبحانه فوری برای بچه ها تولید می شود. استراتژی بازاریابی برمبنای تحلیل و آنالیز موادی که برای صبحانه مصرف می شوند قرار دارد. این محصول دارای طعم های متنوعی است. بسته بندی خاص و زیبای این محصول، آن را از رقیبانش متمایز کرده است.




بستنی Mova  
این یک برند انگلیسی در زمینه تولید بستنی است. این بستنی از بهترین مواد اولیه و با طعم های متنوع تولید شده و دارای بسته بندی شیک و زیبایی است.





یک بسته بندی سالم و قابل بازیافت برای لامپ





آب معدنی Nika 
این آب معدنی در بسته بندی هایی به شکل بطری های قابل بازیافت در سرتاسر دنیا توزیع می شود.







نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




دوشنبه 23 مرداد 1396 03:58 ب.ظ
Hello there! I could have sworn I've visited this blog before but after browsing through a few of the posts I realized it's new
to me. Nonetheless, I'm definitely pleased I stumbled upon it and I'll be bookmarking it and
checking back regularly!
جمعه 2 تیر 1396 07:27 ب.ظ
چلیپا از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن مناسب
در آیا واقعا نشستن بسیار خوب با من پس از برخی از زمان.
جایی درون پاراگراف شما قادر به من مؤمن اما تنها برای
کوتاه در حالی که. من با این حال مشکل خود را با جهش
در منطق و شما خواهد را سادگی به پر همه کسانی
معافیت. در صورتی که شما
که می توانید انجام من را قطعا تا پایان در گم.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر