دیدنیها
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : mohamadreza TN
نویسندگان
نظرسنجی
نظرتون درباره اضافه کردن یه نواره چت تو وبلاگ چیه ؟






آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :





Cook
این برند، تولید کننده بسته های مواد غذایی سالم و خوش پخت در مونته ویدئو، اروگوئه می باشد. برای آماده کردن غذای هر بسته، فقط چند دقیقه زمان لازم است. لازم نیست در آشپزی ماهر باشید، زیرا هر بسته دارای دستور پخت گام به گام، مواد اولیه و جزئیات آماده سازی می باشد. 
طرح بسته بندی این مواد غذایی شامل طرح ها و رنگ هایی است که تازگی محصول را نشان می دهد.





Sticky Paw Molasses
امروزه شیره و شهد گیاهی از فهرست چاشنی ها خارج شده و فقط در منزل مادربزرگ ها یافت می شود. برای جذاب تر کردن این محصول برای جوانترها، برچسبی برای آن ها طراحی شده است. برای هریک از انواع شیره ها، حیوان موذی متفاوتی به تصویر کشیده شده است.




Dog Days
در سال 2012، یک کارآفرین خلاق 19 ساله، پروژه طراحی برند و بسته بندی محصول را برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات به حیوانات خانگی پذیرفت. با پیشرفت نام برند، این طرح نیز برای بسته بندی مورد استفاده قرار گرفت. این طرح قطعاً برجسته و چشمگیر می باشد. این طرح، جذابیت زیادی به محصول داده است که توجه مشتری را به خود جلب می کند.




سس تند Hugo's
این پروژه ابتکاری اخیراً آغاز شده است. برای طراحی برچسب، از یک دیدگاه تشبیهی استفاده شده است. برای نشان دادن طعم ملایم، یک چوب کبریت بر روی برچسب ترسیم شده و با تندتر شدن طعم آن، آتش اردوگاهی، آتش جنگلی، مواد منفجره و صاعقه بر روی برچسب ترسیم شده است.




روغن زیتون LIA 
این طرح بسته بندی برای روغن زیتون خالص LIA طراحی شده است. لوگوی برند به روش سنتی برمی گردد و به تولید روغن زیتون اشاره دارد. با تکرار لوگو، پترنی تشکیل شده که طرح بسته بندی را شکل می دهد. این طرح، نشان دهنده فرهنگ غنی و پرباری است.




3Dutch Farmers
این نام برای یک محصول بین المللی طراحی شده است. این طرح شامل یک بوته گل لاله به شکل چیپس می باشد که بر قابل اعتماد بودن و طبیعی بودن محصول تأکید دارد. خود محصول نیز از داخل پلاستیک شفاف پیداست.




شکلات Jealous 
این شکلات ها آدامسی و ژله ای بوده و بدون ژلاتین، رنگ های مصنوعی و مواد افزودنی تهیه شده اند. پس صددرصد گیاهی و بدون قند و پر از آب میوه های طبیعی می باشند. 




Crown Maple Sugar
این شربت با تکنولوژی پیشرفته ای تولید شده و طبیعی و بسیار خالص می باشد. طرح بسته بندی آن منحصر بفرد بوده و بیان کننده ویژگی های محصول می باشد.




La Michoacana
این لوگو با تلفیق طرح قدیمی با طرح های جدید ایجاد شده است. شکل و تایپوگرافی دایره ای، بسیار جالب و جذاب هستند. با استفاده از این شکل و رنگ ها، طرحی خلق شده است که آن برند قدیمی را با عصر مدرن امروزی تطبیق داده است.




¡Cho!
این محصول نیازمند این بود که متفاوت بوده و جایگاه بالایی در بازار داشته باشد. برای این کار، نیاز به یک طرح منحصربفرد بود که محصول را برای مشتریان مشکل پسند، جذاب و چشمگیر نماید.




Goodwin Field
با پیشرفت و ارتقاء برند، این پروژه سفارش داده شد تا یک استراتژی برای جلوگیری از هدر رفتن قوطی توپ بیسبال باشد. لوگوی این برند الهام گرفته شده از طرح های قدیمی است. مردم می توانند از این جعبه ها برای نگه داری توپ بیسبال و یا حتی قرار دادن آجیل و شکلات استفاده کنند. گاهی اوقات توپ های امضاء شده توسط بازیکنان در این قوطی ها قرار گرفته و به تماشاچیان داده می شود. هدف این پروژه، افزایش وفاداری به همراه ارتقاء برند می باشد.




صنایع غذایی Fetch Island




Manitoba Harvest
با طراحی و استفاده از این بسته بندی، برند مورد نظر به سرعت رشد یافته و به موفقیت چشمگیری رسید. این برند به همراه طرح زیبای بسته بندی آن، باعث می شود مشتری تمایل به مشاهده و بررسی محصول پیدا کند.




Two Hands
این برند، تولید کننده و توزیع کننده انواع نان صنعتی محلی می باشد. این طرح، از تابلوی سیاه رنگ نانوایی های نیوزیلند الهام گرفته شده است. تایپوگرافی استفاده شده در این طرح نیز بسیار تأثیرگذار می باشد و به ارزش این طرح می افزاید.




Wxing Kara




Nola's




Piper's Crisps




Domino’s Handmade Pan Pizza




Stories of Greek Origins
این برند، تولید کننده محصولات غذایی در یونان است. این طرح براساس سنت و آداب و رسوم یونانیان طراحی شده است. این طرح از اجزاء تصویری و تم رنگی شامل 3 رنگ تشکیل شده است.




In Good Health
این برند، تولید کننده غذای صبحانه برای مشتریان متوسط می باشد. امروزه، بسیاری از مردم نگران سلامتی خود هستند. با این طرح جذاب، مواد غذایی مقوی و بسته بندی آسان بازشو، مشتری سریعاً به این محصول جذب می شود.




Hell’s Mouth
این برند، نام یک رستوران افسانه ای است که برای آن هایی ساخته شده که استیک با سس را ترجیح می دهند. 




Generious
در این طرح بسته بندی، برای هریک از طعم ها، یک شخصیت در نظر گرفته شده است.






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :






 
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات