تبلیغات
دیدنیها - چند نمونه بسته بندی با به کارگیری فرایندهای جدید طراحی
 
دیدنیها
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : mohamadreza TN
نویسندگان
نظرسنجی
نظرتون درباره اضافه کردن یه نواره چت تو وبلاگ چیه ؟






آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :




1. DRY Things


"DRY Things" توسط یک استودیوی سوئدی طراحی شده است. بسیاری از فرایندهای طراحی در بسته بندی آن مشاهده می شود. ابتدا، جنبه آپدیت کردن طرح قدیمی محصول به چشم می خورد. فونت های مورد استفاده زیاد مدرن نیستند. قالب بندی طرح نیز مانند روزنامه های قدیمی است.
آن ها هم چنین امتیازی برای فرایندها و طرح های مورد استفاده قرار داده اند که این کار باعث ارتقاء طرح خواهد شد. این روند طراحی که طرح را به روشی پایدار تولید می کند، در بسیاری از طرح های جدید به چشم می خورد. بسیاری از شرکت ها برای این که مسئول بودن خود را در قبال محیط زیست اثبات کنند، اعلامیه های عمومی پخش می کنند. یکی از راه هایی که آن ها را به این جا می رساند، تولید بسته بندی به این روش است. هم چنین می توانید فضای باز زیادی در طرح مشاهده کنید؛ سادگی عناصر گرافیکی هم یکی از روندهای طراحی جدید است.


2. Seeds of Happiness


شرکت "New Foods" روسیه، از هنرمندان اسرائیلی برای طراحی این بسته بندی استفاده کرده است. برای این طرح از کاراکترهایی انسان مانند به روشی کاملاً طنز و فانتزی استفاده شده است. این نوع طراحی در بسته های ذرت و حتی جعبه های پیتزا دیده می شود. این بسته بندی نیز بر اصول حمایت از محیط زیست پایبند است. این بسته بندی از مواد 100% قابل بازیافت ساخته شده و اثر زیادی بر روی طبیعت نمی گذارد.


3. کرم ضد آفتاب Rituals 


این طرح که توسط Matte هلندی طراحی شده، از تایپوگرافی با حروف بزرگ و مدرن استفاده کرده است. در این طراحی از رنگ آبی آسمان و دریا استفاده شده که با هدف محصول مطابقت کامل دارد. طراح سعی کرده حسّ "گردش در جزایر بالی" را در طرح خود ایجاد کرده و از آن طریق، طرح را مرتب، گویا و جذاب نماید. مهم ترین اطلاعاتی که این محصول به بیننده می دهد، با فونت درشت نشان داده شده است. این متن در مرکز طرح قرار گرفته و از فاصله دور هم قابل خواندن است.


4. 7even


این طرح که برنده جایزه در سال 2013 می باشد، توسط یک شرکت کُره ای طراحی شده است. هدف این محصول را می توان با مشاهده طرح های روی بسته بندی آن درک کرد. تصاویر به کار رفته در این طرح، رنگی و زیبا هستند. در این طرح، سادگی و مینیمالیسم دیده می شود، ولی تنوع نیز در طرح های امروزی بسیار رایج شده است. این طرح جدید و نو، با این که از فرایند طراحی مینیمال دور شده، تصاویر و فضای خالی را به خوبی در کنار هم قرار داده است.


5. Brooklyn Gin


این هم یک طرح دیگر است که طراحی قدیمی و مدرن را با هم آمیخته است. قالب بندی و نشان محصول قدیمی به نظر می رسد، ولی یک فونت جدید آن ها را به هم آمیخته و طرح تأثیرگذار و زیبایی ایجاد کرده است. استفاده از رنگ مسی نیز نشانه قدیمی بودن طرح است و حسّ انتخاب یک محصول کلاسیک جدید را به بیننده القا می کند. قالب بندی برچسب و استفاده از اندازه های مختلف فونت هم نشان هایی از مدرن بودن در فرایند طراحی مینیمال می باشند. ولی فونت استفاده شده قدیمی است.


منطقی و خردمندانه نیست که فرایند جدید طراحی را فقط با چند مثال بیان کنیم. امروزه می توانیم ببینیم که اکثر طراحان مایلند فرایندهای قدیمی و جدید را باهم ترکیب نموده و طرح هایی خلق کنند که با وجود استفاده از قالب بندی مدرن و فضای خالی، کلاسیک و قدیمی به نظر برسند. حرکت به سمت مقاوم بودن و پایداری نیز از اهمیت خاصی برخوردار بوده و برای صنعت و مشتریان بسیار سودمند است. با وجود مشاهده سبک مینیمالیسم، طرح های شلوغ هم به چشم می خورند. به عبارت دیگر، فرایندهای فعلی طراحی بسیار متنوع و گوناگون هستند.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




سه شنبه 24 مرداد 1396 09:48 ق.ظ
Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff
previous to and you're just extremely excellent. I actually like what
you've acquired here, really like what you're
stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it wise.
I can not wait to read far more from you. This is actually a tremendous web site.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر